tisdag 15 september 2009

tjohej:)


hejsan allihop:)
idag har jag inte mått sådär jätte bra.. så jag fick stanna hemma ifrån skolan... de var rätt gött ändå att få sova ut:) men i möra blire skola igen:) vill och hoppas att söta Linda kommer till mig ngn dag denna veckan!<3 så vi kan köpa ngt fint till Malin när hon fyller år:)
Fasen vad gött det kommer att bli att åka till Markus i helgen igen:D<3 längtar som tusan! vi ska till Borås å träffa Malin:) å vi kommer ha gör skojj:D
menmen det e bara Tisdag än... sitter i mitt rum å försöker grejja lite till mitt projekt arbete. men det går väldigt trögt!!! hoppas det släpper snart menmen ska forsätta nu:) så jag blir klar innan idol börjar:) ha det bäst!
Älskardig hur mkt som helst Markus!<3 21/11-08<3


MIN älskling på bilden<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar