onsdag 23 september 2009

Ledig dag idag!:D


Idag har vi haft en ledig dag:D vaknade i morses av att Sofia smsade mej å ville att vi skulle käka lunch på en pizzeria i Skoghall:) det tackar man inte nej till. så vid klockan 12.00 så möttes vi vid den pizzerian:) Sofia hade mkt att prata om, hennes kille hade dumpat henne:/ inte så kul:/ motiveringen var: "När jag inte är ihop med dig är jag kär i dig, men när jag är ihop med dig så är ja inte kär längre"... det var den konstigaste motiveringen jag har hört på länge XD å då har man ju hört många ju:P haha... medans vi satt där ringde våran vårdlärare å sa att vi inte har Etik och livsfrågor i möra:D SOVMORGON:D:D så jag har bara en lektion i möra:P
efter det åkte jag å Sofia in till stan för jag skulle köpa biljetter :D för jag ska ju till älsklingen i helgen:)<3 kostade mej 364 kr men det e det absolut värt:D..Längtar ju till studenten för sen ska jag ju flytta ner te han:D<3 när jag var på stan köpte jag också en jätte god parfym till Markus:) han kommer älska den:)<3
När jag kom hem satte jag mig vid datorn å letade massa information till mitt fördjupnings arbete i Idrott B:) har om simning:) hittade ganska mkt information:) skulle igentligen börja skriva lite på ångest arbetet också men det får bli ngn annan dag:)
Pratade också med min underbara Evah!<3 hon är fan helt underbar tjej!<3 finns ingen som henne!<3<3 hon e unik<3 MIN ÄNGEL är hon:)
men nu ska jag försöka gå och lägga mej så jag är pigg i morgon:)
God natt på er alla:) Älskar dig Markus!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar