tisdag 17 februari 2009

vad störande...


hejhej:) har nyss käkat mat! Det är inte alls kul! jag verkligen hatar personer som smaskar! fy fan! min idiot till pappa smaskar hela tiden..å sen säger han att jag smaskar:O usch när han ska äta ser det ut som haninte har sett mat på flera dagar:O. usch mår illa varje gång jag ska sätta mej vid matbordet och käka:/...
och härromdagen blev han sur på att inte jag ville gå ut å köpa bullar till honom.. han kan ju köpa det själv tycker man , om han vill feta sig!!Han är sååå lat! trode inte det fanns ngn latar person än han innan jag träffade mitt ex pappa... han satt i en fottölj varje dag han reste sig bara om han måste röka ir gå på toa:P det som jag och min kompis Malin har lite roligt om är att hans pappa får ont i stortån om han äter för mkt chips:P hur tusan kan det komma sig??:P hahahaXD
menmen.. jag skulle gära vilja flytta ihop med ngn kompis så jag slipper pappa! det kommer jag nog få om jag tjatar lite:) har mina knep:P
Men nu ska jag börja packa lie:)
Bjuder på en bild på mej, mitt ex. Linda och min Markus<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar