torsdag 19 februari 2009

packapackapacka:D


Hej på er alla:)
Har suttit hemma hela dagen hostat..fick inte gå till skolan idag för dom tyckte jag skulle vara hemma och vila. så just nu ligger jag och tänker hur jag ska göra med det lilla livet.. har några dagar till på mig att bestäma mig:) varför ska allt va såå svårt?!Men jag kommer nog fram till det rätta snart:)
jag måse snart å upp och börja packa nu också. ska ju åka iväg til Lidköping i möra:D<3 det ska bli så underbart;)<3 Få träffa sin underbara kille igen:) Men på Lördag ska han jobba fån 15.00-23.00 men då ka jag vara med sötnowsen Linda:)det ska bli kul:) hon ska visa mig vart äldreboendet ljungen ligger med:P jag ska u dit på intervju på Måndag) så håll tummarna;D jag hoppas verkligen att jag får det sommmarjobbet:)
nu ska jag packa:) ör av mig senare:)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar